Fødselsdag/jule ønsker

Har valgt at kopiere Sofie lidt, så jeg har også lavet en collage med ønsker til min fødselsdag! Der er nu 45 dage til (9. december), så jeg kan lige så godt begynde at ønske mig, ikke? 🙂 Og så ligger det jo så tæt på jul, så det er jo bare god timing 😉 Jeg deler collagen op i flere dele. Du kan se Sofies lige her!

1. Mørke velour-puder fra H&M til 149 kr. stk.

2. BILLY reol fra Ikea til 269 kr.

3. Tree stumtjener fra Ilva til 499 kr. (er ikke helt sikker på den…)

4. OFELIA plaid fra Ikea til 119 kr.

Har I nogle specielle ønsker til jul eller fødselsdag? 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Ønsker, Bolig, Jul. Bogmærk permalinket.

Et svar til Fødselsdag/jule ønsker

  1. Pingback: Ønsker del 2 | Gitses blog

Skriv et svar

