Coming soon

Svamp fra Søstrene Grene / Krokodille fra Ideen fra feen

Jul er tæt på, og jeg glæder mig utroligt meget! Jeg elsker stemningen igennem hele måneden, pynten der er sat op i Randers’ gader… Jeg ved ikke om det er fordi jeg er født i december, men det er min yndlingsmåned! Og så er det så hyggeligt når det er mørkt 🙂 – Pebernødder og æbleskiver er jeg også begyndt at spise 😉

Hvad syntes I om julemåneden? 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Jul, Like, Mad. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

