Vil du lære mig at kende? (Kopieret)

Som så mange andre syntes jeg det ville være sjovt at udfylde det her skema 🙂 Tror Sofie lavede de her spørgsmål… Har dog sat lidt på 🙂

  • Navn: Regitse
  • Alder: 15 om 18 dage! 😀
  • Yndlingsfarve: Har ikke nogen for tiden
  • Yndlingsdyr: Jeg elsker alle dyr! Men ellers ville jeg nok sige hund, for sådan en basse har jeg 😉
  • Yndlingsret: Mors indbagte pandekager
  • Yndlingsfrugt: Jordbær og clementiner
  • yndlingsgrøntsag: Agurk tror jeg
  • Yndlingsfilm: Twilight og Avatar, de er altså gode! 🙂
  • Yndlingsbog: Twilight sagaen
  • Yndlingsskuespiller: Kristen Stewart og Robert Pattinson
  • Stilikon: Aria fra Pretty Little Liars?
  • Jeg bryder mig ikke om: Snoppede folk
  • Til sommer skal jeg..: Tegne, læse og skrive… Det er altså afslapning for mig 🙂
  • Hvis jeg havde 5000 kr. ville jeg købe: Alt muligt forskelligt
  • Jeg forlader aldrig mit hjem uden: Mobil og nøgler
  • Mit bedste skønhedstip: Drikke masser af vand… Og jeg hader at drike vand.
  • I mine drømme skulle min næste rejse gå til: Forks 😀
  • Hvis jeg skulle slås med en, skulle det være: Lady Gaga… Ej okay, men jeg syntes altså hun er creepy!
  • Afhængig af: Min familie og at se TV… Jeg hader at kede mig 😉
  • Hvad tror folk om dig? At jeg er en nørd, det driller mine klassekamerater mig tit med 🙂
  • Hvad får du oftest komplimenter for? At jeg kan spille lidt musik, men tror meget det er fordi jeg er lærenem og er rytmisk. Ellers har jeg lige lavet en tegning folk syntes er flot 🙂
  • Griner du nogle gange når du er alene? Hvis jeg ser, tænker eller læser noget sjovt
  • Hvad står der i den sidste SMS du fik? “Hvad er spørgsmålene til samfundsfag?”
  • Hvor bor du? I Randers
  • Trives du der? Meget 😀
  • Hvordan kan man imponere dig? Ved at være anderledes på den gode måde
  • Ejer du et par Converse? De er ikke rigtige Converse, men ligner 🙂 tre styks…
  • Har du nogensinde fået en fartbøde? Jeg er 14, så det ville være ret mærkeligt 🙂
  • Sprut, cider, vin eller øl? Drikker ikke, men af hvad jeg har smagt, vil jeg nok sige cider 🙂
  • Bliver du nogensinde for fuld?
  • Hvilket mobilabonnement har du? Call me
  • Hvordan tager du telefonen? Ja hej, det’ Regitse (Har ja’et fra min mor, haha)
  • Hvem ringede du til sidst? Mathilde
  • Antal timers søvn i nat: 9… Sent i seng, meget sent op 🙂
  • Plejer du at komme til tiden? Ja, sådan da
  • Denne person skulle spille mig i en film: Æh… Nogle forslag?
  • Hvad synes du om dine fødder? De er lidt for store 😦
  • Hvad savner du? Clemens (det er altså en kirke ;))
  • Havde du en god aften i går? Ja, nørdede anime. Kom til at se min yndlingsserie færdig 😦
  • Favoritdrik om morgenen: Kakao eller iste!
  • Hvornår plejer du at gå i seng? Halv elleve
  • Er du genert? MEGET!
  • Dyrker du sport? Ikke mere
  • Har du nogensinde kastet op offentligt? Da jeg var lille på et H.C. Andersen museum… Og det hjalp ikke at alle mulige møgunger sagde ad når de gik forbi 😀
  • Hvad er det værste du ved? At tale med folk jeg ikke kender, fordi jeg er unormalt genert
  • Hvad er det fineste du er blevet foræret? Futte! Min lille basse-baby-puddel
  • Grønne eller røde æbler: Helt klart grønne, de røde smager for grødet og sødt
  • Hvem ringer du til når du er vred/ked? Jeg plejer ikke at ringe til folk når jeg er vred eller ked, men ellers ville det nok være min mor
  • Kan du lide golf? Minigolf? 😀
  • Har du strømper på nu? Hyggestrømper
  • Hvornår græd du sidst? For en halv uge siden… Over en bog. Jeg er også meget følsom 🙂
  • Bruger du briller eller kontaktlinser? Nej
  • Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Overhovedet ikke, faktisk syntes jeg det meste af det er hæsligt eller kedeligt
  • Hvornår står du op i weekenden? ved 12-tiden, hehe
  • Er du piercet nogen steder? Øreringe? Gælder de?
  • Har du nogen tatoveringer? Nej, og det vil jeg heller ikke have
  • Vil du giftes? Ja
  • Vil du have børn? Ja
  • Er du god til at lave mad? Æh…
  • Har du flyskræk? Nej, ikke specielt
  • Hvor smidig er du? Ikke særlig smidig 🙂
  • Er du musikalsk? Ja
  • Hvad er din favorit-is? Valhalla Odin is (chokolade og marcipan!)
  • Bor dine forældre sammen? Nej
  • Er du et morgen- eller aftenmenneske? Aften!
  • Hvad farve er dine øjne? Gråblå
  • Hvad er den værste afvisning du har fået fra en fyr?
  • Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør? Blinker meget
  •  

    Nu skal jeg altså lave lektier! 🙂

    Dette indlæg blev udgivet i Like, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

    Skriv et svar

