15

Jeg fyldte jo 15 år her i torsdags, så ville lige skrive hvad jeg fik 🙂 Det var en super dejlig dag selvom min mor var syg, og det har jeg nu været (meget!) siden i går! 😦

Jeg fik disse to bøger jeg ønskede mig i sidste sekund, et års abonnement på boligliv, et gavekort på 200 til H&M og høre-dimse-dutter til min iPod. Alt noget jeg ønskede mig! 😀

Sidste år fik jeg faktisk også næsten kun bøger til min fødselsdag og jul… Det er nok fordi jeg bedst kan lide at købe tøj selv 🙂

Nu skal juleønskelisten opdateres! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyt. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

