Stars n stripes

I dag var jeg med klassen en tur på Aros i Århus 🙂 Vi skulle høre lidt om gamle malerier, men bagefter måtte vi gå rundt og shoppe i byen. Vi valgte dog lige at gå helt ned og se Aros drengen eller hvad man kalder ham 🙂 Han er jo enorm! Bagefter var vi i de 9 rum hvor vi nåede 5… – Og det var vildt uhyggeligt (Regitse her bliver nemt skræmt) og så så vi til sidst en mærkelig udstilling med hvide statuer, hvide voksfigurer og blodige kunstværker… Jeg bryder mig nu ikke så meget om at stå og kigge på en glaskrukke med svineøjne, en vask fuld af blod og blodige kanyler smidt i en plexi-kasse… Det var kvalmende…

I byen købte jeg for en gangs skyld næsten intet, bortset fra en gave til min kære mor 🙂

– Og var i Monki for allerførste gang! Det undrer mig jeg ikke købte noget, men besluttede mig for ikke at købe nattøjet alligevel… Sidder lidt og sukker efter det alligevel, men jeg har jo nattøj, så hvad nytter det at købe mere? 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyt. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

