All yours

Jeg glæder mig lidt til det bliver sommer så vi kan slippe af med kulden 🙂 Alt det her tøj ser måske ikke så pænt ud på billederne, men er sikker på jeg ville bruge det flittigt! Det hele er fra H&M.

Dette indlæg blev udgivet i Ønsker og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til All yours

  1. Rebecca siger:

    Hejsa! =D

    Årh, hvor er det dejligt at vide, at nogle kan bruge mine anmeldelser til noget. Og det var da så lidt! Jeg takker for den søde besked. 🙂 For er der noget, der gør mig glad, så er det når folk skriver, at de har læst/ønsket sig dén og dén bog pga. jeg har skrevet om den. Weee! 😀

    – Rebecca

Skriv et svar

