Konfirmation

2010 var også det år jeg blev konfirmeret!!! Jeg kunne bare ikke have set dummere ud på det billede!

Charmerende baggrund 😉 – Jeg havde altså en kjole fra Lilly på, fordi min konfirmation var en af de dage jeg ikke ville bekymre mig om at se moderigtig ud. Jeg ville have en “rigtig” konfirmationskjole 🙂 Ikke at alt andet er forkert, men for mig er en konfirmationskjole en kjole der blev lavet til en konfirmation… Hvis det ikke er volapyk 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Konfirmation

  1. Rebecca siger:

    Nej, men jeg har bogen stående på min bogreol – glæder mig til at få den læst. 🙂

Skriv et svar

