Fire nye bøger

Det er lidt sløret, det er nemlig taget med mobilkamera 🙂 Jeg købte dem for en 60’er pr. stk. i Føtex!

Fallen af Lauren Kate – Jeg vil altså give den et forsøg selv om jeg har hørt den er lidt kedelig…

Nightshade af Andrea Cremer – jeg er så småt gået i gang 🙂

Vampyrens mærke af P.C. Cast og Kristin Cast – er i gang med at læse den 🙂 Den virker spændende…

Mørkets Brødre af L.J. Smith – Ved ikke… Jeg har fået et ret dårligt indtryk af The Vampire Diaries, men jeg vil give bøgerne et forsøg. Jeg kommer i hvert fald helt sikkert ikke til at se serien… Tror jeg 😉

Dette indlæg blev udgivet i Bøger og film, Nyt. Bogmærk permalinket.

2 svar til Fire nye bøger

  1. Maja siger:

    ej det er ærgeligt for dig!
    med alt ting du skriver tænker jeg altid: “det er ligesom mig”
    undtagen det med the vampire diaries.
    jeg synes slet ikke det kan passe at du ikke kan lide tv-serien da det er min yndlings – jeg tror ikke at du har givet den en fair chance for det er helt formidabel!!

  2. gitse siger:

    Sådan har vi alle jo en forskellig smag 🙂
    Jeg har prøvet at se et par afsnit, men den fænger mig bare ikke helt. Jeg er også meget kræsen med tv-serier 😉

Skriv et svar

