A

Her er lidt lækre sommersager fra Asos 🙂 Nu tror jeg jeg vil sætte mig ind i stuen under min dyne og læse i Nightshade… Terminsprøverne er endelig overstået, pyha! Det var faktisk ikke så slemt, jeg nød at få tidligt fri, kunne spise når jeg ville og ingen lektier… Er jeg så underlig at jeg faktisk savner det lidt?

Dette indlæg blev udgivet i Ønsker. Bogmærk permalinket.

Et svar til A

  1. Rebecca siger:

    Tror skam også, at det bliver ret underholdende. 😛 Krydser i hvert fald fingre for det!

    Ja, ikke? Rasmus var også den eneste, der virkelig fangede… Havde ellers håbet at Rikke & Trine ville være lidt bedre, men næh nej. 😦

Skriv et svar

