Collins Crazy

Jeg var i byen med Tul i dag. Det blev overraskende nok ikke til noget tøj i denne omgang, men til to bøger:

Løbeild af Suzanne Collins og Mockingjay af Suzanne Collins. Det er 2’eren og 3’eren i hendes serie The Hunger Games. Mockinjay ser lidt anderledes ud end de to første jeg har, fordi den er på engelsk. Jeg købte den bare, for tror ikke jeg gider vente på at den udkommer på dansk selvom det nu ville have set pænere ud på min bogreol med tre bøger der matcher… Oh well… Jeg overvejede også to andre bøger, men det besluttede jeg at vente med til jeg bliver færdig med de bøger jeg er i gang med 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Bøger og film, Nyt. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

