Favoritter

Rebecca lavede den her tag og skrev at man bare kunne lave den hvis man ville… Og det ville jeg så lige 🙂

Blomst: Roser fordi de dufter så godt, og ærteblomster fordi de er så nuttede 🙂

Mad: … Jeg har ikke rigtig en livret, men jeg kan meget godt lide tærte… Og bland-selv-slik 😉

Bøger: Eh… Min top-3 liste ser vist sådan her ud lige nu:

1: The Mortal Instruments-serien

2: Twilight-serien

3: The Hunger Games-serien

Tøj: Enkelt tøj i fine farver som pasteller og hvidt… Og så er jeg fan af skjorter 😀

Sko: Converse…

Bagværk: Chokoladekage med HVID glasur og pølsehorn… og pizzasnegle…

Grøntsag: Agurker og gulerødder…

Frugt: Jordbær, alle andre slags bær, vandmelon, alle andre slags melon, sure æbler og sure clementiner 😉

Film: Twilight, New Moon, Eclipse, Jurassic Park 1, 2 og 3 og Avatar!

Serier: Venner, The Simpsons og South Park 😀

Te eller Kaffe: Jeg kan bedst lide te med frugtsmag (jordbær og kvæde!!!!) og så synes jeg vel også kaffe smager ok med sukker og meget mælk 🙂

Ugeblad: Læser ikke ugeblade, og tror heller ikke jeg kommer til det… Men af andre blade har jeg abonnement på Boligliv, mit yndlingsblad!

Strand, ski eller storbyferie: Jeg hader sne, at kælke, kulde, sneboldkampe og at stå på skøjter… Så tror skiferie er valgt fra… Og jeg elsker storbyferier hvor man rigtig kan opleve noget (især turen med min klasse og ungdomsskolen til Berlin. Vi skal til Hamburg i august :D) men jeg elsker nu også at slappe af… Bare ikke i for lang tid, så bliver det kedeligt…

Øl eller Vin: Ingen af delene.

Sport: Dans er både sjovt at se på og… lave? men jeg stoppede med det for nogle år siden… Badminton er sjovt… Måske fordi det er en af de få sportsgrene jeg er bare okay i… Kan da vinde over mange i min klasse 😀

Tadaaaah!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

