01

Et billede taget af mig for nyligt:

– Det er fra i går😉

5 tilfældige facts om mig:
1: Jeg vil være palæontolog.

2: Jeg har (med hjælp fra min onkel) lært at spille guitar – lærte selv akkorder udenad fra et ark han havde lavet til mig, no lessons required😉

3: Jeg har alt for mange hobbyer: Guitar, kirke, skuespil, sang, at læse, at male, at tegne, at kigge i blade – sådan set kun kreative ting🙂

4: Mine yndlingsfilm er Avatar, Jurassic Park 1, 2 og 3 og Twilight, New Moon og Eclipse – og garanteret også Breaking Dawn når den engang kommer!

5: Jeg fik 9,6 ud af 10 i en app om hvor godt man passer sammen med en anden – med Jace Lightwood!!!!!!!!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

