03

Hvad jeg har lavet i dag: Jeg har været hjemme, det er hvad jeg har lavet… Æhj, ville ellers gerne i skole og hyggesnakke om projektugen og en masse andet med Tulipan, men så føltes det bare som om nogen stak mig med knive indefra i maven… Så jeg blev hjemme. I stedet fik jeg mig en rolig dag med at slappe af og komme ret langt i Løbeild af Suzanne Collins – den er lige så spændende som Dødsspillet! Mindst! Og jeg har sorteret i mit tøj – tror halvdelen enten er blevet smidt ud eller skal gives væk. Og nu er jeg i gang med at lave fysik… Eller… Det skal jeg når jeg er færdig med det her indlæg🙂

Hav en god mandag!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

