08

Mine mål/gøremål for denne måned og hvorfor: Jeg skal have lavet projektuge i uge 11 og her i uge 10 og starten af 11 skal jeg på introduktionskurser i tre dage på Randers Statsskole og derefter i to dage på Hotel- og Restaurantskolen i Randers 🙂 Jeg havde egentlig valgt Landbrug i stedet for Madlavning, men det ligger i Viborg, og så skulle jeg være den eneste der skulle tage derhen… Det ville jeg bestemt ikke være tryg ved. I kirken skal vi øve til den årlige Påskemusical 🙂 Håber jeg får en af de roller jeg ønskede mig…

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

