Filled up

Jeg var i byen med min mor i dag for at lede efter et par nye bukser (og se efter de solbriller jeg lige har lavet et indlæg om – som ikke var der!) og det blev til:

– Et par fine bukser fra H&M

– En sort top (jeg gik efter praktiske ting denne gang, jaja :))

– Fristet af P. C. Cast og Kristin Cast

– Vildskab af Maggie Stiefvater

Da jeg kiggede ned på den nederste hylde i Bog & Idé så jeg en bog være godt gemt – det var Vildskab som jeg har ledt og ledt efter i lang tid! Jeg var ellers lige ved at give op og bestille den fra Saxo, men så fandt jeg den! Jeg skal lige være færdig med Nightshade først, men så er der mere varulvehygge :)!

Dette indlæg blev udgivet i Nyt. Bogmærk permalinket.

7 svar til Filled up

  1. majasofie siger:

    hvor får du dog alle de penge fra??!😄

  2. Gitse siger:

    Haha😄 Min mor gav mig godt nok bukserne og toppen (betaler selv når det ikke er ting jeg har brug for)

    Og så har jeg sparet op hist og her🙂 – Lidt fra konfirmationspengene, lidt lommepenge og så har jeg et arbejde (selvom jeg ikke tjener en dyt der XD)

  3. majasofie siger:

    ville ønske at jeg bare lige kunne købe en bog når jeg så én jeg ville have – det vil sige at det kunne jeg nok også godt hvis det var at jeg ikke sparede op til en masse andre ting for jeg får også lommepenge og går med aviser(hvilket jeg også kun tjener 62 kr. om ugen på)

  4. Gitse siger:

    Arh, det kan jeg nu heller ikke – altså købe en bog når jeg ser en jeg vil have. Har bare ikke købt noget dyrt i meget lang tid så jeg har lidt penge til gode🙂

  5. majasofie siger:

    jeg ville ønske at der kom penge sedler op af min græsplane!😄

  6. Gitse siger:

    Det ville jeg også!😀 Men jeg bor i lejlighed så naboerne ville bare stjæle dem i baghaven😄

Skriv et svar

