Ny header?

Hvilken header synes I jeg skal vælge? Jeg ved ikke helt… Jeg kan godt lide den med vandet, men på den anden side er jeg også godt tilfreds med træerne. Skriv meget gerne en kommentar! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

5 svar til Ny header?

  1. Gitse siger:

    Tak for din mening! 😀

  2. Nanna siger:

    Jeg synes at vandet er den flotteste! 🙂 Den er også mere sommeragtig, selvom der ikke er særlig meget sommer over vores vejr lige nu 😉

  3. majasofie siger:

    man kan bare ikke så godt se der hvor der står gitses blog så det er derfor jeg synes den med træerne 😉

  4. Gitse siger:

    Jeg har egentlig også tænkt mig at sætte den med vandet ind når det (engang) bliver godt vejr 🙂

Skriv et svar

