Gitses blog-tag

Hvis der er nogen der gider at lave den, så er I tagget!🙂 (Jeg har dog tagget fem styks i forvejen)

1) Pariserlinser og Jungevrål!

2) Selvfølgelig at miste min familie eller hvis der skulle ske noget med dem jeg elsker. Ellers er det gyserfilm D:

3) Alex Pettyfer… Aften… Skovtur… Træ med lyskæder… Levende lys…😀 Ej, det ville nok bare være en film aften haha… Men stadig med Alex! – Pettyfer…

4) Pigenavne: Isabella (så kan man kalde hende Bella håhå) og Calla… Drengenavne: Alec og… Åh nej, det ved jeg ikke D: Den tænker jeg lige over😉 Det er da også for dårligt når jeg selv har lavet spørgsmålet.

5) Jeg er i gang… Med at prøve haha… Men den har noget at gøre med stjernetegn – og jeg er kommet til side 8, så det kører jo bare -.-

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

