Jeg vil læse

Dette indlæg blev udgivet i Ønsker, Bøger og film. Bogmærk permalinket.

14 svar til Jeg vil læse

  1. majasofie siger:

    min mor har 1’eren og har læst hele serien undtagen den sidste, som hun lige købte i går og hun siger de er rigtig gode😀

  2. Gitse siger:

    Min mor har vist også læst dem haha😀 Jeg er også meget interesseret i den tidsalder!

  3. majasofie siger:

    hva er det for en tidsalder – spørger jeg så dumt😄

  4. Gitse siger:

    25.000 år siden😀

  5. majasofie siger:

    øøh- okay?😄

  6. Gitse siger:

    Hej Gitse!
    Besse og jeg har dem alle undtagen den sidste. Du kan jo låne den første og se om det er noget for dig at samle dem.

  7. majasofie siger:

    Har du egentlig læst Vandrende Sjæle(kan ikke huske om jeg tidligere har spurgt dig)😀

  8. Gitse siger:

    Mormor – du er stadig logget på min bruger, det ligner jeg skriver til mig selv, haha🙂

  9. Gitse siger:

    Jeg har endnu ikke læst vandrende sjæle, men har mange gange stået med den i hånden for at købe den – men har bestemt mig for at jeg vil læse mine andre bøger først🙂

  10. majasofie siger:

    okay😀
    Men det er helt sikkert noget, du burde læse!😀
    -selvom den er ret svær at komme ind i så når de sker efter 100-200 sider så bliver den også bare vildt god de sidste 500-700 sider og det er det hele værd!😀

  11. Gitse siger:

    Det vil jeg i hvert fald gøre så!🙂

  12. majasofie siger:

    og jeg vil virkelig anbefale at lade være at give op, hvilket var hvad jeg gjorde den første gang jeg prøvede😄

Skriv et svar

