Pastels

Jeg har kedet mig så meget i dag og i går at jeg faktisk satte mig til at lave lektier lige før? Det er ellers noget jeg trækker ud så meget jeg kan (fornuftigt, ved det godt). Men nu har jeg jo ikke noget at lave mere. Satte mig også til at lytte til Tiroler Berge af Hansi Hinterseer. Nej, ikke fordi jeg er blevet fan af slager-musik, men fordi vi skal fremlægge om den sang i tysk i overmorgen😉 Måske skulle jeg lige tage et sidste kig på den der matematik aflevering, men det vil jo kun tage et minut, siden jeg rent faktisk er færdig… Vidste I egentlig Hansi elsker pastelfarver og natur? Det står på hans hjemmeside. (hæhæ)

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Pastels

  1. Ida siger:

    Hansi er mega sej;D

  2. Gitse siger:

    Ja da😀 Især når der kommer børnesang, en ørn OG en der jodler med i sangen! Haha😀

Skriv et svar

