Forrådt af P.C. Cast og Kristin Cast

  • Navn: Forrådt (Nattens Hus)
  • Forfattere: P.C. Cast og Kristin Cast
  • Sidetal: 305
  • Forlag: Tellerup

Zoey er blevet leder af Mørkets Døtre efter Afrodites fatale Fuldmånerite. Hun er ved at falde godt til i Nattens Hus og hun er blevet kæreste med den høje, flotte Eric, men er også tiltrukket af sin ekskæreste Jonathan, som hun har præget ved at drikke hans blod. Men døde ynglinge viser sig som genfærd og flere af Zoeys gamle venner begynder at forsvinde, og alt tyder på at det er vampyrer som står bag. Da Jonathan også forsvinder tager Zoey affære, men må indse at hun har svært ved at skelne mellem venner og fjender…

Både den første bog (Vampyrens Mærke) i den her serie (Nattens Hus) og den her bog har formået at holde mig underholdt, da der sker ret mange ting. Men de er desværre stadig lidt for teenager-pige-har-vildt-mange-kæresteproblemer-agtig. Den minder lidt for meget om de der s, p eller k bøger, og jeg kan bedre lide bøger som Vildskab og Dødens Instrumenter. Men fordi jeg går og venter på at få købt nogle nye bøger læste jeg bare videre – og jeg vil da også gerne vide hvad der sker i dem. Jeg græd desuden også på et tidspunkt! (jeg græder næsten aldrig?) og det var rigtig godt fanget med det sørgelige tidspunkt jeg synes i selv skal læse om🙂

Dette indlæg blev udgivet i Anmeldelser, Bøger og film. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

