Uuuuuh

Jeg har lige bestilt to bøger fra SAXO. Kan I gætte hvilke? Glæder mig i hvert fald meget til at modtage dem!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

9 svar til Uuuuuh

  1. majasofie siger:

    Oprør og Lidenskab? 😀

  2. Gitse siger:

    Nix 🙂 Oprør har jeg allerede på engelsk (Mockingjay), og SAXO siger at Lidenskab ikke er udkommet derinde endnu 😦

  3. majasofie siger:

    man kan godt købe lidenskab nu – prøv lige at kigge igen 😀
    Halo? Urværks-englen?

  4. Gitse siger:

    Hmm… De havde den i hvert fald ikke i går 🙂
    WOW god pris for en helt ny bog der er derinde!

    Halo er en af dem og den anden er ikke Urværksenglen, men den er faktisk skrevet af Cassandra Clare, så tæt på! Og det er sjovt du skriver det, for Urværksenglen og Lidenskab er faktisk de to næste jeg vil købe!

  5. majasofie siger:

    og du må også indrømme at hvis du ikk havde mockingjay så ville du have oprør ikke? 😀
    ej nu er jeg faktisk ret stolt af mig selv… bortset fra at jeg ikk ka finde ud af at gætte den sidste 😀

  6. majasofie siger:

    city of fallen angels? 😀
    eller er du ikke nået til den endnu..?

  7. Gitse siger:

    Haha du er god til at gætte! City Of Fallen Angels var den sidste 😀 Og jo, er nået dertil 🙂

  8. majasofie siger:

    det tænkte jeg nok men skulle bare lige være helt sikker for ellers ville jeg have gættet på englens by 😀

Skriv et svar

