Short

H&M

De er meget flottere i virkeligheden. Mathilde og jeg prøvede dem på her for nogle dage siden, men de var kun tilbage i en størrelse 34… Og jeg kunne næsten passe dem, men er nok nødt til at bestille dem i en 36’er fra nettet 🙂 For jeg vil meget gerne gå rundt i dem i godt vejr! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Ønsker. Bogmærk permalinket.

5 svar til Short

  1. Gitse siger:

    Ja, du er jo så heldig at må bestille ting fra internettet 😛

  2. Gitse siger:

    Det skal lige siges den kommentar oven over mig er fra Mathilde – jeg er altså ikke sindssyg og skriver med mig selv 🙂 (Og forbered jer på at det sker igen…)

  3. Gitse siger:

    Tul: Jaha 😀

Skriv et svar

