Happy

Jeg var på brobygning i dag og skal også i morgen – jeg siger jer: Det er det rene Hell’s Kitchen. Ham kokken kan godt nok råbe (jeg er på noget mad-noget) men jeg har mødt en masse rare mennesker🙂 Fra onsdag til fredag skal jeg på statsskolen, som er det sted jeg regner med at gå efter niende klasse🙂

Og så har min mor fødselsdag i dag! Tillykke søde mor🙂

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

12 svar til Happy

  1. majasofie siger:

    hvilken studieretning har du planer om at vælge?🙂

  2. Gitse siger:

    Jeg kan da lige give hele min plan: Efter niende klasse vil jeg på Statsskolen. Derefter vil jeg på universitetet og studere palæontologi inden for geologi eller havbiologi🙂 Eller også vil jeg være forfatter…

  3. Gitse siger:

    Hvad med dig?🙂

  4. majasofie siger:

    altså det ved jeg ikk vel, men jeg ved bare at jeg vil på staten efter 9. og så vil jeg på den samfundsfaglige studieretning, hvor man har engelsk på a-niveau, samfundsfag på b-niveau og et kunstnerisk fag på c-niveau og så håber jeg på at det kan blive drama😀
    og så som kunstnerisk fag i 1. g vil jeg nok have mediefag hvis jeg ikke kan få drama😀
    og jeg ved ikk helt endnu med det naturvidenskablige fag… måske fysik
    og så enten spansk på a-niveau eller tysk på b-niveau som 2. fremmedsprog😀

  5. Gitse siger:

    Er slet slet ikke nået så langt endnu😄

  6. majasofie siger:

    ej, jeg fandt også ud af det mest lidt fordi at at jeg så sådan en dirty dancing musical på viborg gymnasium og blev så helt bidt af skuespillet og ville undersøge om jeg kunne få drama osv. og så fandt jeg studielinjen😀
    og resten fandt jeg ud af da jeg var i brobygning😀

  7. majasofie siger:

    og forresten; hvad er en palæn-et-eller-andet-noget?!😄

  8. Gitse siger:

    En palæontolog er en slags arkæolog med speciale inden for dinosaurer😀

  9. majasofie siger:

    okay😀 altså sådan noget med at finde forsteninger og sådan noget?😀

  10. Gitse siger:

    Ja fossiler og bare i det hele taget viden om faget🙂

  11. majasofie siger:

    Okay – så har jeg lige lært noget nyt!😀

Skriv et svar

