Nye tegninger, nye sange og Statsskolen

I går satte jeg mig ned og tegnede lidt. Det blev til en Rødhætte (inspireret af filmen Red Riding Hood) og en lille fjer. Rødhætte kunne godt have været en anelse mere detaljeret – og jeg ville gerne have gjort den mørkere og mere dyster… Oh well.

Jeg har også lige købt to sange på iTunes – Crimson and Clover af Joan Jett and The Blackhearts og Here Comes the Sun af The Beatles 🙂

Jeg var til brobygning på Statsskolen her i Randers i dag, og jeg elskede det! Ingen tvivl om at jeg skal gå dér – og alle var så søde 🙂 Glæder mig allerede, kan jeg mærke!

Godnat søde mennesker 🙂

Dette indlæg blev udgivet i DIY. Bogmærk permalinket.

12 svar til Nye tegninger, nye sange og Statsskolen

  1. majasofie siger:

    ja ikk? – det er vildt hyggeligt oppe på staten! 😀

  2. majasofie siger:

    og så er det bare dejligt at slippe for skole! XD
    blev i også sat i sådan nogle klasser? fx ‘gik’ jeg i 1.q
    og blev vist rundt af nogle 1.g’er og så ellers bare havde en slags undervisning?
    gården er desuden også vildt flot!

  3. Gitse siger:

    Jeps, vi gjorde det samme 🙂 Ja gården og festsalen – Vi skal have drama i morgen XD

  4. majasofie siger:

    ej hvor snyd! – vi havde ikk drama 😥
    Vi havde en hel masse samfundsfag og så havde vi dansk, engelsk, matematik, mediefag, musik og sikkert noget mere, som jeg ikke kan huske og så selvfølgelig studievejledning 😀

  5. Gitse siger:

    Uh, hvad lavede I i mediefag? 😀 Vi havde 2 x samfundsfag, naturgeografi, biologi, matematik, fransk, drama, vi var på besøg i en klasse der havde bioteknologi og så havde vi også studievejliedning 🙂 Kan ikke huske om vi havde mere…

  6. majasofie siger:

    jo vi havde forresten også fysik og den klasse, som mig, stiss og maria og stine fra min klasse var på besøg i havde samfundsfag…
    og i mediefag så vi en lille film, som vi snakkede om og så skulle vi bagefter i grupper lave vores egne film, som vi så så til sidst i timen 😀

  7. Gitse siger:

    Uh, vi havde også fysik – havde I Merhnas (ved ikke om jeg staver det rigtigt :)) Hvordan lave jeres egne film? :O

  8. majasofie siger:

    nej vi havde en eller anden syyyygt underlig lærer der hed Jørn et eller andet… – totalt underlig! 😀
    Vi filmede bare med filmkameraer 😀

  9. Gitse siger:

    Haha 😀 Hende vi havde var ellers vildt sød og hun gjorde timen helt spændende 😀

  10. majasofie siger:

    ej vores lærer var viiildt underlig og man fattede INTET!! og folk sad bare og grinede og sms’ede mens han fablede om ét eller andet underligt – jeg tror måske nok at det var noget med atomkraftværker, men jeg er ikk sikker for det var helt uforståeligt! XD
    tilgengæld var vores engelsk lærer vildt sød 😉

Skriv et svar

