Stracciatella

Sidder og læser en ny mangaserie jeg har fundet – hyggeligt at gøre meget sent i weekenderne 🙂 Jeg har stort set brugt min dag på at slappe af, se Skins og spise stracciatella is med jordbær til – mums! Og jeg venter stadig på at mine nye bøger snart kommer hjem til mig. Og så har jeg en vild trang til at læse Lidenskab af Maggie Stiefvater, men den må altså vente med at blive købt til en anden god gang 🙂 God… Ja nu er det jo egentlig mandag…

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

