Books are the best

Yay! I dag modtog jeg (endelig) mine to nye bøger fra Saxo. Nemlig City of Fallen Angels af Cassandra Clare og Halo af Alexandra Adornetto. Og i går købte jeg Twilight – den officelle illustrerede guide i Bog&Ide. Jeg har allerede læst en god bid af alle tre bøger (det er noget jeg altid gør), og det ser godt ud! Godnat – uh! Og i morgen skal jeg til noget Surprise-udflugt med Club Clemens. Det skal nok blive hyggeligt. Det er desværre sidste gang inden næste sæson, og pausen varer altså ca. et halvt år 😦

Dette indlæg blev udgivet i Bøger og film, Nyt. Bogmærk permalinket.

4 svar til Books are the best

  1. kamilla siger:

    lækker blog du har (:

    thewallsaroundus.blogspot.com

  2. Gitse siger:

    Tusind tak! Tjekker lige din 🙂

  3. majasofie siger:

    (kommentar til posten nedenunder om armbånd, hvor man ikke kan skrive kommentarer til)
    Det irriterer mig altså helt vildt meget at jeg ikke kan finde ud af at lave sådan nogle for de er bare så flotte 😦
    -specielt det tykke 😀

  4. Gitse siger:

    Ved ikke lige hvorfor man ikke kan kommentere i det indlæg – men de er faktisk ikke engang så svære at lave:

    http://www.youtube.com/results?search_query=friendship+bracelet+how+to&aq=1&oq=friendship+b

Skriv et svar

