Fallen Angels

Hold da fast, jeg er en meget dårlig blogger lige for tiden. Men jeg vil prøve på at gøre det bedre – den nye (brugte) computer er bare monster-irriterende, så jeg har helt givet op, men så må jeg jo bare lade være med at være så doven og gå ind og sætte internet til min egen på værelset🙂

Men i hvert fald: Jeg modtog jo mine to bøger fra Saxo her forleden, og jeg er nået halvvejs i City of Fallen Angels. Jeg elsker den. Det er helt ubeskriveligt spændende at læse den serie, og jeg elsker alle figurerne. Jeg læser cirka en halv time om morgenen og en halv time om aftenen i hverdagene hvis jeg kan komme til det, og helst lidt længere i weekenderne🙂 Når jeg er færdig med CoFA vil jeg læse Halo og derefter blive færdig med Fallen og Udvalgt. De to sidstnævnte er bare til hvis jeg ikke har noget bedre at læse i🙂

Dette indlæg blev udgivet i Bøger og film. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

