den 13. og filmplaner

Jeg må vidst have haft den bedste fredag den 13. i går 🙂 Min klasse skal på filmskole i uge 21, og instruktøren til filmen blev lille mig! Jeg rigtig glad for, at jeg er med til alt, er med til at tage alle beslutninger og at det er den film der er inde i mit hovede, det gerne skulle ende med at blive. Og så skal jeg selvfølgelig instruere når vi er derovre. Så dagen i går gik med travlhed, for der stod hele tiden flere mennesker i kø for at tale med mig om forskellige ting samtidig med, at jeg skulle øve scenerne igennem med skuespillerne: Mathilde, Ditte og Bastian… Og i to scener, vores lærer, Bettina 🙂 Men jeg skal love for, at det er spændende! Vores film handler om en pige, Marie (Tul), der har tvangstanker samtidig med, at en dreng, Nick (Bastian), og resten af klassen mobber hende på grund af det. Hendes bedste veninde, Anna (Ditte), hjælper hende igennem det, og sammen finder de to piger på en plan i biologitimen, der går ud på, at folk skal tro Nick har fået fnat fordi de har hældt kløpulver i hans taske. Ja… Hehe 🙂

Efter skole hentede min mor mig, og vi kørte til Ikea i Århus for nogle småting. Jeg manglede nogle hvide pyntepuder, en ny skrivebordslampe og en masse rammer til en billedvæg. Vi har forresten også flyttet rundt på mit værelse, og jeg er helt vild med resultatet! Der er rigtig hyggelig med hvide ting og lys nu 🙂

Nu rumler min mave til duften af æggekage og ristet rugbrød, så hav en god 14. maj! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyt. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

