Origami birds

SUPERNOVA

Da jeg så Monas indlæg om, at hun havde lavet origami fugle til hendes vindue, begav jeg mig straks i gang med det samme. Så nu hænger der altså tre små og søde origami fugle i mit skrå vindue. Jeg har en siddeplads lige nedenunder, en af de mange ting jeg elsker ved vores lejlighed. Det irriterende ved den er dog at vi har gulvtæppe i stuen og vores værelser, og at dørene har sådan en grim gullig træfarve… Men det går. Man kan jo ikke få alt, vel? 🙂

I dag var Tulipan med mig, min mormor og hendes veninde til noget loppemarked-noget i Tvede (en lille by uden for Randers). Jeg tjente 370 kr. – det havde jeg alligevel ikke forventet, men man blev godt nok også beskidt derude 🙂

God søndag!

Dette indlæg blev udgivet i Bolig, DIY. Bogmærk permalinket.

2 svar til Origami birds

  1. christi siger:

    hvor er de fine 🙂

  2. Gitse siger:

    Ja, det synes jeg nemlig også 🙂 Det var en god idé… Ved godt nok ikke lige, hvem det var der fandt på den 😉

Skriv et svar

