Husk Sæbe – en kortfilm af Hobrovejens Skole, 8.B

Tusinde gange tak til vores lærer Bettina, fordi hun tog os med, og spillede lærer i filmen. Der findes ingen bedre lærer derude 🙂

Jeg kom hjem fra København meget sent i går. Vi var på lejrtur i filmbyen, hvor min klasse skulle lave sin egen film, som jeg var instruktør af 🙂 Jeg er super stolt, I kan se den her 🙂

“Filmen skal vise, hvor svært det er at lide af OCD. Marie har tvangstanker, så hun hele tiden bare MÅ vaske sine hænder. Det finder Nick ud af og mobber Marie. Men heldigvis har hun Anna…og så kan Nick bare vente sig.”

Det er noget af det hårdeste jeg nogensinde har prøvet. Mange af dagene havde jeg kun pauser når jeg skulle spise og sove. I dag sov jeg faktisk til kl. 3 fordi jeg havde muligheden 🙂 Men det var en fed oplevelse frem for at besøge museer på Bornhold, som vi rigtigt skulle. Det er ikke noget jeg vil prøve igen, da jeg næsten ikke kunne klare det til sidst, men jeg er glad for, at jeg gjorde det.

God weekend! Jeg sætter i hvert fald ekstra meget pris på den 😉

Dette indlæg blev udgivet i Bøger og film, Kreative projekter. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

