Info

Navn: Regitse
Fødselsdag: 9. december 1995.
Køn: Pige.
Øjenfarve: Grå-blå-turkis med meget lidt brun inde i midten 🙂
Hår farve: Meget mørk blond.
Højre eller venstre håndet: Højre.
De sko du går i: Mine Converse look-a-likes fra Deichmann og mine grå sko fra H&M… Ja, jeg planlægger altså at købe nogle rigtige Vans og rigtige Converse, har bare ikke gjort det endnu 😉
Det du er bange for: Gyserfilm – dem der fokuserer på psyken.
Din livret: Jeg er ikke kræsen. Slet ikke 🙂
Din første tanke når du står op: Må. Sove. Videre.
Pepsi eller cola: Drikker slet ikke cola.
Adidas eller Nike: Har ikke rigtig forstand på sportssko.
Ice tea eller te: Hmm… Elsker begge dele, men må nok sige iste. Ifølge mig må man ikke sige ice tea når man bor i Danmark 😉
Chokolade eller vanilje: Når jeg snolder er jeg egentlig mere til pebermynte og lakrids, men chokolade må det vil blive så.
Synger du: Når jeg er alene, ja 😉
Går du i bad: Nej da, hvem gør det? 😉
Er du forelsket: Ja i Alex Pettyfer 😀 (og en masse fiktive personer)
Kan du li’ skolen: Jeps.
Vil du giftes: Det tror jeg da 🙂
Kan du enes med dine forældre: Sådan da, hehe.
 
Hvornår
Gik du sidst ud og shoppede: d 21.
Spiste du sidst sushi: Aldrig.
Bagte du sidst hjemmelavede kager: Det kan jeg slet ikke huske.
Hvornår stjal du noget: Kunne jeg aldrig gøre, min samvittighed ville æde mig op.
 
Hvis jeg var
Hvis jeg var en måned: juni.
Hvis jeg var en dag i ugen: Fredag.
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: Aften.
Hvis jeg var en planet: Jorden?
Hvis jeg var et dyr: Ulv.
Hvis jeg var en retning: Lige ud.
Hvis jeg var en følelse: Generthed og glæde 🙂 (måtte lave den om)
Hvis jeg var en farve: Grøn.
Hvis jeg var en sang: Circle of Life.
Hvis jeg var et tal: 8.
 
Det ene eller det andet?
Mad eller søvn?: Mad.
Lilla eller grøn?: Grøn.
Svømme eller ski?: Svømme.
Pizza eller salat?: Pizza.
Salt eller peber?: Salt.
Kærlighed eller venner?: Begge dele.
Bil eller lastbil?: Bil.
 
Farvorit
Favorit-farve?: Grøn og blå.
Film?: Twilight eller Jurassic Park.
Sko?: Converse eller Vans.
Sang?: Circle of Life.
Butik?: H&M.
Sted at være?: Ebeltoft eller Kerdeminde.
Dyr?: Kæledyr: Futte, ikke-kæledyr: ulv
Person?: Mange.
Ting at gøre i din fritid?: Læse, tegne, spille guitar, drømme, lege med Futte, se hyggelige TV-serier, se spændende film.
TV show?:VENNER!
 
Kopieret herfra.
 
Dette indlæg blev udgivet i Regitse. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

