Himmelbarnet

Jeg skal aflevere en meget kort fristil om cirka to uger. Meget kort. Den skal være en halv side til en side, og det er virkelig en udfordring for mig, siden jeg bare vil skrive løs, når jeg er begyndt. Men så, lige pludselig, da jeg sad og kiggede op på himlen med Fever Ray-jungle-agtige sange i baggrunden, følte jeg mig helt inspireret af de store lyserøde og orange skyer. Så det er det min stil skal handle om. Himlen. De farvede skyer er væk nu, men jeg nåede at skrive mit syn på dem ned, før de forsvandt helt. Det gør jeg også med mine ekstra gode drømme. Bare til mig selv, så jeg ikke glemmer dem.

Jeg prøver nu at få stablet en (forhåbentligt) god historie på benene, og det gør jeg imens jeg hører en af mine yndlingssangere: Phil Collins. Hyggeligt!🙂 Måske poster jeg historien når den er færdig? Hvem ved🙂

Billedet er fra Deviantart.

Dette indlæg blev udgivet i Regitse, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Himmelbarnet

  1. Rebecca siger:

    Juuuuuuuhuuuuu! Sommeeeeeeeeeeeer!😀

Skriv et svar

