Wishes

En af de personer jeg elsker højst, min lille skid af en Futte-hund.

Arhj, jeg misunder virkelig folk der har fødselsdag om sommeren (bla. hende her), de har bare så mange fordele som vejret, at alle gaverne ikke bare kommer på samme tid så det egentlig ikke føles som om du har fødselsdag, bare som jul med ekstra gaver og at folk rent faktisk kan komme og fejre den med én. Æv-bæv 🙂 Især fordi jeg har bestemt mig for at spare sammen til et spejlrefleks… Men det er dejligt når jeg så må låne mine bedsteforældres kamera der er sindssygt godt af et almindeligt digitalkamera at være! 🙂

Forresten, kig lige på den her blog, den er god: SUMMER WINTER.

Dette indlæg blev udgivet i Ønsker, Mine billeder, Regitse. Bogmærk permalinket.

8 svar til Wishes

  1. kamilla siger:

    lækker blog du har (:

    thewallsaroundus.blogspot.com

  2. Gitse siger:

    Tusind tak! Det er jeg utroligt glad for at læse 🙂

  3. Anonym siger:

    det er dejligt

  4. Anonym siger:

    dejlige piger i trusser

  5. Anonym siger:

    bliver lidt stiv

  6. Fantastic web site. Plenty of useful information here.

    I am sending it to several pals ans additionally sharing in delicious.
    And of course, thanks to your effort!

  7. cheatsinside siger:

    Great information. Lucky me I came across your site by chance (stumbleupon).
    I’ve book-marked it for later!

Skriv et svar

