He lives in you

Har været i byen i dag for at købe noget tøj til det guldbryllup jeg skal til om cirka to uger – det blev til en fin nederdel, skal se om jeg kan sætte nogle billeder ind en dag :)

Og så har jeg købt 6 nye sange til min søde lille iPod. Alle sammen Disney-sange!🙂 Fra Løvernes Konge og Bjørne Brødre. Ja, det er måske barnligt, men lad os indse det: sangene er altså søde og tit smukke. Og jeg bliver i rigtig godt humør af dem. God onsdag🙂

Dette indlæg blev udgivet i Nyt, Regitse. Bogmærk permalinket.

6 svar til He lives in you

  1. Mathilde siger:

    O.o …Nu synger jeg – Nej nej nej😄

  2. majasofie siger:

    Den der overskrift kunne altså alt for godt misforståes!!😄

  3. Gitse siger:

    Maja Sofie altså😄

  4. Maria siger:

    Der er intet galt med Disney – og det er ikke barnligt! :p

Skriv et svar

